Jak działamy

Zamówienia

Zamówienia składamy przez Sklep lub formularz.  Na formularzu wybieramy dni diety. Dostawy są dzień wcześniej wieczorem.  Za zamówienie płacimy z góry  przelewem.

Aby skorzystać z promocji należy dokonać zakupu w naszym sklepie. Kod rabatowy dodajemy na stronie „koszyk„. W sklepie płacimy przez PayU.  Do zamówień złożonych przez formularz prosimy o przysłanie potwierdzenia przelewu na co najmniej 24 h przed pierwszą dostawą.

Każde zamówienie potwierdzimy mailem, który będzie zawierał:

 – harmonogram dostaw

 – potwierdzenie adresu dostawy

 – link do bieżącego menu

 – ilość dni diety

 – datę pierwszej dostawy

 – kwotę do zapłaty

Rezygnacje.  

Jeżeli już zapłaciliśmy a chcemy zrezygnować z cateringu to można dokonać rezygnacji nie później niż 48h przed dostawą, z której rezygnujemy. Nie ma problemu. Rezygnacje z posiłków zakupionych przez Groupon podlegają zasadom zwrotów Grouponu.

Reklamacje.  

Jeżeli usługa jest niezgodna z zamówieniem to należy zgłosić ten fakt pisemnie na adres biuro@fitwarzywko.pl. Reklamacje rozpatrujemy maksymalnie w ciągu 14 dni. Zazwyczaj rozpatrujemy je w najbliższym dniu roboczym. 

Zwroty.  

Jeżeli z jakiegoś powodu chcesz zwrócić catering to prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy biuro@fitwarzywko.pl lub telefoniczny +48 570 56 44 11

Zawieszenie dostaw

Prosimy o informację 48 h przed dostawą. Wydłużymy okres zamówienia o niewykorzystane dni.

Zestawy na sobotę i niedzielę dostarczymy w piątek wieczorem.  Na dni treningowe proponujemy zestawy o wyższej kaloryczności.

Z ilu posiłków składa się catering dietetyczny?

Nasza Dieta składa się z 3 posiłków (do wyboru: śniadanie, podwieczorek i obiad ). Dzięki temu masz możliwość rozplanowania ich na cały dzień. Tym samym regulujesz procesy trawienne a także unikasz uczucia głodu i spożywania nadmiernych ilości jedzenia.

Kiedy dostarczamy catering dietetyczny?

Posiłki dostarczamy dnia poprzedzającego wieczorem. Nasi kurierzy dojadą do Ciebie między 16-23, oczywiście jeśli podasz adres, będziemy w stanie określić znacznie węższe ramy czasowe. Dostawy poza granicami Poznania odbywają się w w godzinach nocnych do 6:15

Nasze posiłki, w przeciwieństwie do innych firm cateringowych, sporządzane są w dniu dostarczenia pod Twoje drzwi. Dzięki wieczornej dostawie masz pewność, że będą również odpowiednio przechowywane. Do tego masz pewność, że zdarzenia losowe jak choćby korki nie powstrzymają naszego kuriera przed dostarczeniem diety!

Kiedy rozpoczniemy realizację zamówienia?

Zamówienia wprowadzamy do systemu w dni robocze od 10:00 do 17:00. Zamówienia złożone po 17:00 wprowadzane są w następnym dniu roboczym. 

Każde nieopłacone zamówienie ma status „wstrzymane” pomimo wysłania  harmonogramu dostaw. Przekazanie zamówienia na kuchnię następuje po otrzymaniu potwierdzenia przelewu (nie dotyczy zakupu przez nasz sklep i opłaceniu przez PayU oraz przez Groupon).

Najlepiej, najpóźniej zaraz po otrzymaniu harmonogramu dostaw, do godziny 17:00 wysłać potwierdzenie przelewu.

Wystawiamy faktury vat.

Godziny otwarcia biura:

telefon +48 570 56 44 11          

w dni robocze od 10:00 do 17:00